.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قول احمدی نژاد برای فروش چای کنیایی در مرکز تهران!

در حالی که کشاورزان و چایکاران شمال کشور به دلیل واردات گسترده چای خارجی و تفاوت کیفیت آن با چایهای خارجی در بحران هستند، دولت کنیا می گوید: احمدی نژاد قول فروش چای کنیایی در مرکز تهران را به آنها داده است.

به گزارش سرویس بین الملل آینده به نقل از خبرگزاری رویترز، کنیا انتظار دارد از فروش چای به ایران مقادیر زیادی ارز خارجی به دست آورد.

دولت کنیا امروز اعلام نمود در سفری که آقای احمدی نژاد در ماه فوریه سال میلادی جاری (بهمن ماه) به کنیا داشته، قول داده که چای کنیا را در مرکز شهر تهران، پایتخت ایران بفروش برساند.

مراسم استقبال از احمدی نژاد در کنیا
سیروس نیجرو، مقام ارشد وزارت بازرگانی کنیا در یک مصاحبه مطبوعاتی در نایروبی اعلام کرد، ایرانیها به مقامات کنیا گفته اند چای آنها را در مرکز تهران بفروش می رسانند.

او در ادامه سخنان خود گفته است، این فعالیت از هم اکنون شروع شده و بدون زحمت زیاد، سود اصلی از چای فرآوری شده کسب می شود.

محموله های فله ای چای کنیا و همسایگان دیگر این کشور نظیر تانزانیا به صورت هفتگی در حراجی های بندر مومباسا به فروش می رسد. البته عملیات فرآوری برروی چای تانزانیا انجام نشده است.

سود سالیانه چای در آفریقای شرقی حدودا 800 میلیون دلار در سال گذشته بوده، اما هیئت کنیایی معتقدند امسال این میزان فروش به 65 میلیارد شیلینگ کنیا برسد. هر دلار آمریکا برابر 79.95 شیلینگ کنیاست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 فروردين 1388
اگر در مقايسه با چاي وارداتي از هندوستان قيميت و كيفيت مناسبتري داشته باشد با مراعات حجم مورد نياز كار مطلوبي مي باشد.
saeed 27 فروردين 1388
واقعا متاسفم
بعد ایها ادعای حمایت از کشاورزی را دارند
نا شناس 27 فروردين 1388
فروش چاي وطني را براي خارجي ها ازكنيا بياموزيم كاش آقاي احمدي نژاد درباره مصوبات استاني درمورد صنعت چاي به تعهد وقول خود درسال87 عمل ميكرد قول وعمل مومن بايد يكي بشد"ياايهاالذين آمنوالم تقولون ما تفعلون كبر مقتا عندالله ان تقولوا مالا تفعلون" سوره صف آيه شماره 2و3

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.